22/7/08

o tempora o mores

Φτάσαμε αργά το απόγευμα στη Σαντορίνη. Όπως το συνηθίζαμε, χρόνια τώρα, κατευθυνθήκαμε στην Οία. Μόλις που προλαβαίναμε το ηλιοβασίλεμα (γνωστή ατραξιόν για τους τουρίστες, που στριμώχνονται κοντά στη βίλα του Νομικού για να το απολαύσουν...).
Περιμέναμε να φύγουν και οι τελευταίοι. Ρίξαμε μια ματιά "αφ' υψηλού" στις στέγες των υπόσκαφων σπιτιών και στη συνέχεια ρίξαμε ένα υπνόσακο...
Η ταράτσα στην οποία προσγειώθηκε θα ήταν και το κατάλυμά μας για εκείνο το βράδυ.
Την επομένη κατηφορίσαμε για το Καμάρι. Στήσαμε το αντίσκηνό μας στη σειρά με τα ήδη υπάρχοντα, κάτω από τα τελευταία αρμυρίκια και βουτήξαμε.
Το βράδυ έφτασε μια καινούργια παρέα, αρκετά θορυβώδης. Αναγνώρισα τον σκηνοθέτη Δημήτρη Αρβανίτη και τον μουσικό Τζώνυ Βαβούρα. Ανάψαμε μια μεγάλη φωτιά, βγήκαν οι κιθάρες και το γλέντι κράτησε μέχρι την αυγή. Όταν επιστρέψαμε στις σκηνές μας, τις βρήκαμε κατεστραμένες και τρυπημένες από το βιτριόλι που είχαν ρίξει - όπως μάθαμε - οι ντόπιοι. Οι τελευταίοι, δεν ήθελαν το ελεύθερο κάμπινγκ (για προφανείς λόγους) αλλά δεν γούσταραν και τις φάτσες μας..
Στην αστυνομία που απευθυνθήκαμε (αφού κράτησαν τα στοιχεία μας), μας ενημέρωσαν ότι το ελεύθερο κάμπινγκ ήταν παράνομο! Απτόητοι συνεχίσαμε τις διακοπές μας σε άλλες παραλίες (από τις ελάχιστες που διαθέτει το πανέμορφο νησί), παίζοντας κλεφτοπόλεμο με τους μπάτσους...
Αυτά συνέβαιναν στα τέλη της δεκαετίας του '70...

Φέτος, ξεκινήσαμε την πρώτη φάση των (οικογενειακών) διακοπών μας. Μετά από χρόνια, επιστρέψαμε σε γνώριμο περιβάλλον, στην περιοχή της Καβάλας.
Το λιμανάκι της Ηρακλείτσας, προσπαθεί να διασώσει (ανεπιτυχώς) κάτι από τη γραφικότητα του παρελθόντος. Η παραλία, όμως, είναι κυριολεκτικά αγνώριστη, υποταγμένη στις απαιτήσεις της σύγχρονης διασκέδασης, όπου ο μουσικός αχταρμάς επιβάλλεται - μέσω της κυριαρχίας των ντεσιμπελ - ισοπεδώνοντας κάθε προσπάθεια για αποτελεσματική χαλάρωση.
Ξαπλώσαμε στις ξαπλώστρες, παραγγείλαμε το φρεντο, φορέσαμε τις αντηλιακές κρέμες και το i-pod και ανοίξαμε από ένα βιβλίο...
Παρ΄ ότι είμαστε "πρώτο τραπέζι στο κύμα", μια ατέλειωτη παρέλαση από πωλητές λουκουμάδων, CDs, ζωγραφικών πινάκων (πού είστε καλλιτέχνιδες συνblogers!!;;;), και (imitation) σχεδιαστών tattoo έκανε την εμφάνισή της καθημερινά.
Η κόρη μας έκανε ένα tattoo (με χένα) στο μπράτσο. Το θέμα: ένας "λαμπερός" ήλιος by Fornasetti, που ο συμπαθής Κινέζος χρειάστηκε πολλές προσπάθειες για να το ολοκληρώσει.
Εγώ διάλεξα ένα Δικέφαλο Αετό, με τον αριθμό 21, αλλά στη συνέχεια ακύρωσα την παραγγελία. Υποσυνείδητα, το άφησα, όπως και η γυναίκα μου, για αργότερα, στα χέρια των επαγγελματιών tattoo designers (ξέρουν αυτοί...), μάλλον κατά το Σεπτέμβριο (αν είμαστε καλά).
Η θάλασσα ήταν υπέροχη! Μας αποζημίωσε όλες τις μέρες. Όπως επίσης και η μικρή ψαροταβέρνα. Η παρέα των φίλων μας, τέλος, συμπλήρωσε την όλη (μάλλον θετική) εικόνα.
Αυτά συνέβησαν φέτος, το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου...

Δυο άσχετες παρατηρήσεις:
1. Ο φίλος μου ο Γιάννης μου θύμισε ότι ο υπεραιωνόβιος παππούς του λεγόταν Αχιλλέας και όχι Διονύσης.
2. Γνωρίζω ότι όσοι με διαβάζετε από pc βλέπετε σε ορισμένους τίτλους το τελικό σίγμα "ς"  σαν σίγμα πεζό "σ".
Ο λόγος είναι ότι χρησιμοποιώ Mac και προφανώς προκύπτει κάποιο δομικό πρόβλημα, που αδυνατώ να διορθώσω.

Athens line είπε...

Καλωσήλθες, καιρός να την κάνουμε εμείς οι πρωινοί :))
Το θέμα με το Δικέφαλό να μην το αφήσεις.
Θα πάρεις διαρκείας;

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα fegia

Κάποτε λίγοι είχαν αυτοκίνητο αλλά όλοι πήγαιναν διακοπές και μάλιστα πολύ μεγαλύτερες σε διάρκεια.....

Τώρα που όλοι έχουν αυτοκίνητο πολλοί λίγοι πηγαίνουν διακοπές....

Ελπίζω πάντως να ξαναπάς σε λίγες μέρες και όλες σου οι καλοκαιρινές διακοπές να είναι μακράς διαρκείας.....

Roadartist είπε...

Στα posts σου υπάρχει έντονη νοσταλγία για τα φοιτητικά χρόνια.. Σίγουρα μεγαλώνοντας αλλάζουν οι καταστάσεις.., αλλά μέσω του blogging και αφήνοντας εδώ τις σκέψεις σου..σαν να ξαναγυρίζεις πίσω συχνά.. Δεν εχω παει Σαντορίνη ακόμη, ίσως κ επίτηδες να το αφήνω.. Καλή συνέχεια στις διακοπές σου :)))

Maria Mikro Analogo είπε...

Ορίστε, 2 διαφορετικές διακοπές, 2 διαφορετικές εποχές, αλλά το ίδιο συναίσθημα :D Να σου πω, ο Κινέζος τα είδε όλα με το τατού της μικρής; χαχαχα :D Φιλιά και να περνάτε πάντα τόσο υπέροχα!

ξανθίππη είπε...

Άκουσα μας φωνάξετε!
Καλωσήρθατε, λοιπόν, και από τα δικά σας λημέρια!
Σαντορίνη και ελευθερο camping...Σαν αστείο ακούγεται στις μέρες μας,ε; Πως στεναχωριέμαι που πια τα παιδιά μας (χα, ποια παιδιά μας, λέμε τώρα!) δε θα ζήσουν την ιστορία ελευθέρο camping. Καλά, κι εμείς οριακά, δηλαδή, όπου και όσο προλάβαμε και προλαβαίνουμε. Κρατούν 2-3 μέρη ακόμα, αλλά κι αυτό δεν το βλέπω για πολύ. Κρίμα... Να αυτές οι ιστορίες με τις κιθαρούλες στην αμμουδιά τα καλοκαιρινά βράδια, τι όμορφες...

Και η Ηρακλείτσα καλή ακούγεται. Δεν είχα ιδέα για την ύπαρξή της ομολογώ. Ίσως επειδή στις διακοπές αποφεύγω τις μετακινήσεις με το αυτοκίνητο, μπαίνω συνήθως σε ένα πλοίο και φεύγω και αποκλείω μέρη που θέλουν ώρες οδήγηση.
Λοιπόν του χρόνου (φέτος δεν προλαβαίνω, κλείνει η σαιζόν και είναι πιασμένα τα πόστα) θα με δείτε με τελάρα παραμάσχαλα εκεί που αμέριμνοι λιάζεστε με το i-pod..! Με έναν πίνακα δώρο ο fredo!Τι χαζομάρα, δεν το σκέφτηκα πιο πριν!
Που έχουμε καταντήσει όμως. Να πηγαίνουμε για ένα μπάνιο και να βάζουμε ο καθένας από ένα ακουστικό στ' αυτιά μας μπας και ηρεμήσει το κεφάλι μας από τη βαβούρα..! Γι' αυτό σιχαίνομαι τις οργανωμένες παραλίες! Ούτε ένα βιβλίο δε μπορείς να διαβάσεις με την ησυχία σου..! Ουφ...

Σταματήστε με πια! Γλώσσα δεν έβαλα μέσα πρωί πρωί!

Καλημέρα και φιλιά γλυκά!

kamnisenmaki είπε...

Βρε βρε καλώς τα παιδιάαααα

Καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές…

Tattoo με hena η κόρη? Well done… ίσως είναι και οι τελευταίες διακοπές που κάνει μαζί σας οπότε αυτό το tattoo να της τις θυμίζει…

Διαρκείας πότε θα πάρεις για την ΑΕΚ ? θα πρέπει να κατέβεις εδώ για να τα πούμε από κοντά…

Alkmini είπε...

χμμμ γλυκε μου Φεγκια τι μου θυμισες....
Σαντορινη τοοοοοτεεεεεε να νοικιαζουν και τις ταρατσες για να στρωσουμε τους υπνοσακους.
βραδυ, υπνο σε ποδηλατο θαλασσης, Ιος στην παραλια γυμνιστων, την αλλη μερα παρ ολιγον πνευμονια.
πω πω ποσο πισω με γυρισες, τοσο που αδυνατω εγωιστικα να σχολιασω την αναρτηση σου.
μπορω?
σ ευχαριστω.

@kamnisenmaki
Καλώς σας βρήκα, ταξιδιώτες του weekend...
Το tattoo με χένα κρατάει μόνο 15-20 μέρες... Λες νάναι συμβολικό και να μην ξεκολάει από πάνω μας η κόρη; Πάντως, κατά δήλωσή της, του χρόνου θα κάνει διακοπές με τις φίλες της, στη ... Μύκονο!
(Ξανά "o tempora, o mores").

Διαρκείας πήρα από τη boutique της Καβάλας!
Πρώτη επίσκεψη: 30 Αυγούστου, με βάζελους!

Φιλάκια

@aliki
Τι να κάνουμε; Οι εποχές περνάνε, οι αναμνήσεις μένουν...
Καλό βράδυ

kikop80 είπε...

Καλως όρισες Fegia!!!
Πραγματικά Ω καιροί Ώ ήθη!
Ονειρικές εποχές δεν υπάρχουν σήμερα, ή μάλλον δύσκολα τις συναντάς!
Αλλά το δικέφαλο τατού???
Σκέψου θα το΄χεις μια ζωή....
XEXE!!!
:))

@ρολοι ζωης
Καλώς σας βρήκα φίλε μου.
Καιρός να την κάνετε και σεις οι πρωινοί - αν δεν την έχετε ήδη κοπανήσει για καμιά παραλία.
Διαρκείας πήρα και φέτος. Θα δούμε.
Μετά τον Ζήκο, ο Λύμπε. Μετά τον Λύμπε, ο Τράϊ...
Χάσαμε τους φυσικούς ηγέτες μας....

Καλά να περνάς

@ηλιογράφος
Οι καιροί αλλάζουν φίλε (για να θυμηθούμε καιι τον Bob Dylan).
Δυστυχώς, όχι προς το καλύτερο....

Σου εύχομαι να συνεχίσεις και κάπου αλλού τις διακοπές σου.
Κυρίως να ξεκουραστείς για να συνεχίσεις (μεσ' το χειμώνα) τις δημιουργικές σου λήψεις...

Καλό μεσημέρι

@roadartist
Η νοσταλγία υπάρχει γλυκειά μου.
Και λειτουργεί, ελπίζω, όχι προς την αδράνεια (για το παρόν) αλλά σαν δύναμη για νέες "κατακτήσεις".
Τώρα, αν αυτό το πετυχαίνει κανείς, είναι ένα μεγάλο θέμα... πάντως η προσπάθεια γίνεται.
Και μόνο ότι μοιραζόμαστε αυτές τις νοσταλγικές στιγμές είναι μεγάλο κέρδος.
Πολλά φιλάκια, για τη συνέχεια της μέρας.
:)))

@μαρία
Ο Κινέζος, στη συνέχεια μας προσπερνούσε γρήγορα (αλλά και με χαμόγελο)...
Φιλάκια πολλά

@ξανθίππη
Του χρόνου, σε περιμένουμε στις παραλίες Ξανθίππη μου, με όλα τα αξεσουάρ σου, αλλά και με μια (ενδυματολογική) προϋπόθεση:
Να φοράς εκείνο το δικτυωτό καλσόν που είχες στο προηγούμενο avatar σου!!!

Πολλά σταυρωτά (ή δικτυωτά αν προτιμάς) φιλιά...

@kikop80
Καλημέρα φίλε μου.
Θα το σκεφτώ για το Δικέφαλο. Μάλλον θα καταλήξω σε "αυτοκόλλητο" tattoo για να το αποσύρω όταν θα πρέπει να ...είμαι σοβαρός!
(LOL)

Καλό μεσημέρι

Athens line είπε...

Βλέπω αρχηγούς Ρίμπο - Καφέ και δεν μου αρέσει.

ξανθίππη είπε...

α,πα,πα!!!
Καλέ, δεν είναι να κάνει μια λάθος κίνηση κανείς εδώ μέσα, θα σου το χτυπάνε μια ζωή! Με έχει κάψει αυτό το avatar, τι το'θελα η έρμη!
(Κάπου εδώ, για διευκρίνηση και αποφυγή περαιτέρω παρεξηγήσεων, έχω να τονίσω στον ανδρικό ιδιαίτερα πληθυσμό, ότι η προηγούμενη avatar-photo δεν ανήκει στην γράφουσα! Προέκυψε τότε λόγω λογοπαίγνιου και μου'μεινε αμανάτι! Το έχω τονίσει και σε προηγούμενο επεισόδιο: Μακάρι να'χα τέτοια πόδια, αλλά που τέτοια τύχη..!)
Α, και για ένα λεπτό... Δε θυμάμαι να φόραγε δικτυωτά καλσόν η εν λόγω κυρία... Χμ..
Άντρες, βγάλτε από το μυαλό σας δικτυωτά και ζαρτιέρες μες στον καύσωνα, δε βολέυουν καθόλου! Από Σεπτέμβρη το ξανασυζητάμε..! ;)

Φιλάκια σταυρωτά, λοιπόν!

@ξανθίππη
Καλημέρα καλή μου.

Παραπλανητικό το avatar, παραπλανητική και η εντύπωση ότι μου αρέσουν τα δικτυωτά καλσόν...
Γοητευτική, πάντως η περιπλάνηση στον κόσμο των παραπλανήσεων.

Ενα, πραγματικό, γλυκό φιλί για καλημέρα

H.Constantinos είπε...

Πώς αλλάζουν οι καιροί... -κι εμείς μαζί βέβαια...

Πολύ μου αρέσει η λογική σκίτσο πάνω σε φωτό, και εδώ είναι και η διαφορετική κλίμακα που το κάνει πιό ενδιαφέρον!

Nefelli είπε...

Καλώς μας επιστρέψατε, ανανεωμένοι, ηλιοκαμένοι,ξεκούραστοι και με τις μπαταρίες γεμάτες.
Τελικά, ήταν όμορφες και αυτές οι διακοπές, με όσα τραγελαφικά μπορεί να συμβαίνουν στα ελληνικά νησιά και παραθεριστικά μέρη της Ελλαδίτσας μας.
Μια επιστροφή, γεμάτη όμορφες αναμνήσεις!!!

1970... 2008
Πόσα άλλαξαν;
Πόσα έμειναν ίδια;

Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία τελικά, αφού σενάριο γράφεται, από τη διάθεση μας και τους ανθρώπους που επιλέγουμε να έχουμε δίπλα μας.

Φιλί γλυκό, επιστροφής.

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς, τις γέμισες τις μπαταρίες για φέτος. Μπράβο και πάλι μπράβο. Καλώς μας ήρθες. Όσο για το tatto όταν το κάνεις βάλτο σε ανάρτηση σε παρακαλώ να το δω. Θέλω να γελάσω...
φιλιά κοραλένια!!

@h.consstantinos
Οι καιροί αλλάζουν αλλά εμείς -κατά βάθος- μένουμε(;) ίδιοι...
Απλώς δυσκολεύουν οι συνθήκες για να αποκαλύψουμε τον (αναλοίωτο) εαυτό μας.
Καλό βράδυ.

@nefelli
Γλυκειά μου Νεφέλη, καλώς σας βρήκα.
Οι διακοπές πάντα είναι όμορφες, - έστω και με λίγη παραπάνω προσπάθεια και φαντασία.
Το ίδιο, άλλωστε, συμβαίνει και στη ζωή.

Πολλά φιλιά καλή μου

@zanzibar
Οι μπαταρίες έχουν αρκετό ακόμη χώρο για πληρότητα... Πάντως δεν παραπονιέμαι.
Όσο για το tattoo, είναι μια πρόκληση που δεν ξέρω αν πραγματοποιηθεί. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, θα είσαι η πρώτη που θα το μάθεις!